Prečo píšem tento blog?

Dobrý deň, v mojom prvom príspevku by som vám chcel povedať prečo som sa rozhodol písať takýto blog.

Predovšetkým je to preto, lebo ma celkom baví a fascinuje svet fyziky, informatiky, matematiky a podobne. Viem, keď som chodieval do školy, tak veľa študentov zrovna tieto predmety moc nemusela, pretože aj podľa mňa sme sa občas učili nudnejšie veci, ale nehovorím že neužitočné :) alebo vás to len nezaujímalo . A práve preto vám chcem ukázať tú zábavnejšiu a fascinujúcejšiu stránku týchto predmetov. Nie som nejaký super vedec, ale budem sa snažiť písať rôzne zaujímavosti čo som sa naučil alebo čo som si našiel a prečítal na internete, v knihách, rôzne videá, obrázky a podobne :) .

Verím, že sa nad niektorými vecami zamyslíte a objavíte zaujímavosti týchto odvetví vedy.

Ak sa vám bude páčiť a zaujme vás môj blog môžete posielať svoje postrehy, prípadne lajkovať a zdielať :)

Komentáre